Lavijas valsts svētku nedēļa Auces vidusskolā

11/03/2015

Lavijas valsts svētku nedēļa   
     
Auces vidusskolā

11.- 18. novembris


Cieņu Latvijai apliecināsim ar valsts karoga krāsu lentīti pie apģērba un aktīvu dalību pasākumos!

11. novembris - Lāčplēša diena
  • Plkst. 13:45 Auces vidusskolā priekšnesumu konkurss “Es esmu Latvija!” 5.- 8. klasei
  • Plkst. 18:00 lāpu gājiens uz Lāčplēša ordeņa kavalieru atdusas vietām Sniķerkalna kapsētā. Pulcēšanās plkst.17:45 pilsētas centrālājā laukumā līdzi ņemot lāpas vai svecītes. Aicināti piedalīties visi! 5.-12. klasi pārstāv vismaz 5 skolēni no katras klases un klases audzinātājs.
  • Plkst. 19:00 Auces novada kultūras centrā Bikstu k.n. vīru vokālā ansambļa “Optimisti” koncerts
12. novembris
  • Plkst. 13:45 Auces vidusskolā priekšnesumu konkurss “Es esmu Latvija!” 9.- 12. klasei
13. novembris
  • Plkst. 11:45 Auces vidusskolā priekšnesumu konkurss “Es esmu Latvija!” 1.- 4. klasei
 17. novembris - svētku pasākumi par godu Latvijas valsts proklamēšanas gadadienai



 Skolēnu autobusi pie skolas plkst. 900, no skolas - 1315

18.novembris - Latvijas valsts proklamēšanas gadadiena
  • Plkst. 15:00 Auces novada kultūras centrā svinīgs sarīkojums “Kamēr tu turi Dzimteni sevī ...”
---

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.