Arī mūsu skolas 8.a un 11.a klases skolēni ar informātikas skolotāju Ingu Kruglaužu un sociālo zinību skolotāju Lindu Vežuku iesaistījās pirmajā Eiropas skolotāju kopienā, lai, izmantojot digitālās tehnoloģijas, popularizētu kultūras mantojumu! Uzzinājām, kā iesaistīt savus skolēnus digitālās kultūras kopradīšanā.
Latvijas Informācijas un Komunikācijas Tehnoloģijas Asociācija (LIKTA) un All Digital īstenotā projekta #CrowdDreaming mērķis ir Eiropas līmenī popularizēt labo praksi kultūras mantojuma popularizēšanā ar digitālo tehnoloģiju palīdzību, veicinot iekļaujošo izglītību un Eiropas vērtību popularizēšanu jauniešu vidū.
Skolēni veidoja digitālus paplašinātās realitātes projektus rīkā Metaverse par kādu savā pilsētā vai novadā sastopamu kultūrvēsturisku objektu, iekļaujot arī pateicību kādai Eiropas Savienības valstij par ieguldījumu šī objekta veidošanā. Europa Square (Eiropas skvērs) ir digitāls piemineklis, kurā izvietoti 80 digitāli projekti, kurus izstrādāja vairāk nekā 1600 skolēni no LV IT GR un HR.
Aicinām ikvienu aplūkot Latvijas un projekta partneru izstrādātos darbus (nepieciešama reģistrācija)!
Uzziniet vairāk par projektu un pieredzes stāstiem, reģistrējoties pasākumam vietnē: LIKTA Facebook lapā vai LIKTA mājaslapā.
#CrowdDreaming #LIKTA
Papildus informācija par projektu:
”Crowddreaming” ir Erasmus+ projekts, kas tika apstiprināts 2018. gada KA3 aktivitātes projektu konkursā par sociālo integrāciju un kopējām vērtībām: Ieguldījums izglītības un apmācības jomā.
“Crowddreaming” sākotnēji ir radies kā Itālijas skolu konkurss, kas tika organizēts ar asociācijas „Stati Generali dell’Innovazione“ atbalstu.
Projektā piedalījās 5 partneri no 5 Eiropas valstīm. Pilotprojektu īstenoja 4 valstīs (Latvijā, Horvātijā, Grieķijā un Itālijā), un tajā tika iesaistīti pamatskolas un vidusskolas skolotāji (20 katrā valstī) un skolēni (400 katrā valstī).
Projekta ietvaros pedagogi un skolēni piedalījās sekojošās aktivitātēs:
- 2019. gada maijā pedagogi tika iesaistīti apmācību virzienu digitālā kultūras mantojuma jomā kopīgā izstrādē;
- no 2020. gada janvāra līdz martam pedagogi apguva interaktīvu tiešsaistes kursu;
- no 2020. gada aprīļa līdz jūnijam pedagogi kopā ar skolēniem iesaistījās klātienes un tiešsaistes nodarbībās, lai kopīgi veidotu digitālos projektus par vietējā kultūras mantojuma izmantošanu un popularizēšanu.
Īss iepazīšanās video ar projektu - https://vimeo.com/519390403
---
0 komentāri:
Ierakstīt komentāru
Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.