Lepojamies - Dobeles novada jaunatnes sporta laureāts no Auces vidusskolas E.R.Graudiņš!

2/02/2020
2020.g. 29.janvārī 9.a klases skolnieks Eduards Roberts Graudiņš Dobelē saņēma pateicības rakstu un piemiņas medaļu par apzinīgu treniņu darbu un labiem sportiskiem rezultātiem ložu šaušanā 2019.gadā.

Par savām sporta gaitām stāsta Eduards Roberts Graudiņš 

     Manā neilgajā šaušanas karjerā ir bijis daudz un dažādu sacensību. Vislabāk atmiņā palikušas izbraukuma sacensības uz citām valstīm, tās ir piedzīvojumiem un labām atmiņām bagātas. Esmu bijis sacensībās Igaunijā, Lietuvā un Polijā, kur man ir labi veicies. Mani lielākie sasniegumi 2019.gadā bija Latvijas Jaunatnes olimpiādē, kur ieguvu 3.vietu. Tas šobrīd ir mans labākais sasniegums un visvairāk atmiņā palikušais sacensību brīdis. Pēdējais augstākais sasniegums 2019.gada rudenī - 3.vieta Latvijas kausa izcīņā. Šī gada janvārī biju sacensībās Lietuvā, Vilņā, kur izcīnīju 8.vietu. Mans tuvākās nākotnes mērķis - Eiropas čempionāts ložu šaušanā.   

Citi sasniegumi

2019.g. Latvijas junioru čempionātā - 3.vieta
Latvijas Republikas Jaunatnes čempionātā vidējā vecuma grupā - 3.v. 
Latvijas Jaunatnes čempionātā vid.vec.grupā  - 2.vieta (pārī ar Aneti Kristiānu Jēkabsoni)

9.a kl. audz. I.Sarceviča
---

1 komentāri:

Unknown teica...

Šķiet, zēns no Jaunauces puses!

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.