Auces, Dobeles un Tērvetes novada informātikas skolotāju seminārs

5/09/2017

      8.maijā notika Auces, Dobeles un Tērvetes novada informātikas skolotāju seminārs ar ekskursijām Auces uzņēmumos, kuros skolotāji iepazinās  IT pielietojumiem praksē. Semināra laikā skolotāji ciemojās SIA TEHNIKA, EK AUCE, Auces PIIC un Auces vidusskolas datorklasēs, kur skolotājiem tika piedāvāta mākoņpakalpojuma Dropbox izmantošanas pieredze datorklasē par laika posmu 2009.-2017.g. un tika demonstrētas klases pārvaldības programmatūras Lite Manager Free (saite ar aprakstiem) svarīgākās iespējas.  

     SIA TEHNIKA - skolotāji skatīja ražošanas procesu vairākās zālēs, redzēja darbībā progarmmējamās virpas un frēzes, SIA TEHNIKA pašu izstrādāto automatizēto 5 koordināšu metināsānas iekārtu, metālu sagarināšanas ierīci, pašu izveidoto 3D printeri darbībā, izveidotos dronus, utt.

        EK AUCE - bija iespēja apskatīt ražošanas līnijas, skatīt ražošanas procesu, IT pielietojumus darba organizēšanai un optimizācijai, datortīklu speciālistu darba telpas, tīkla serverus un tīkla pārraudzības  rīkus, kā arī dažādas modernas ierīces, audumu lāzergriešanas iekārtu, audumu griešanas darbgaldus, ploterus, 3D printeri, kurš izveidots no Welleman konstruktora, u.c.

        Auces PIIC - vadītāja A.Segliņa un I.Blūms īsumā iepazīstināja ar datorklasi un konferenču telpu (aprīkota ar interaktīvo tāfeli), pamata darbības virzieniem. Bija iespēja ielūkoties arī bērnu bibliotēkas telpās, tā gūstot priekšstatu par šo racionāli iekārtoto Auces informācijas  centru.

         Auces vidusskolā - iepazinās ar iepriekšējā vasarā izremontētajām un pārveidotajām datorklasēm, kā arī ar Dropbox un Lite Manager Free izmantošanas pieredzi.

SIA TEHNIKA izstrādātā automātiskā 5 koordinātu metināšanas iekārta

SIA TEHNIKA ražotais iekrāvējs kvadrociklu piekabēm

EK AUCE IT speciālistu no konstruktora Welleman izveidotais 3D printeris

Semināra koordinators - F.Sarcevičs
---

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.